Reklama

Konkurs na stanowisko Dyrektora Muzeum Piaseczna

Konkurs na stanowisko Dyrektora Muzeum Piaseczna

Autor: fot. piaseczno.eu

Burmistrz Miasta i Gminy Piaseczno ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Muzeum Piaseczna. Oferty kandydatów należy składać do 31 stycznia 2022 roku.


Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:
1) Realizacja zadań własnych Gminy w zakresie działalności kulturalnej polegającej na zaspokajaniu i rozwijaniu potrzeb społeczeństwa oraz upowszechnianiu wiedzy i kultury poprzez:
– gromadzenie zabytków w statutowo określonym zakresie,
– katalogowanie i naukowe opracowywanie zgromadzonych zbiorów,
– zabezpieczanie i konserwacja zbiorów,
– udostępnianie zbiorów do celów edukacyjnych i naukowych,
– prowadzenie działalności wydawniczej,
2) Zarządzanie, nadzór i reprezentowanie na zewnątrz Muzeum Piaseczna.
3) Prowadzenie gospodarki finansowej Muzeum.
4) Planowanie, organizowanie procesu pracy w Muzeum.
5) Pełnienie funkcji zwierzchnika służbowego wobec zatrudnionych pracowników oraz wykonywanie wszelkich obowiązków i uprawnień wynikających z przepisów prawa pracy.


Wymagania obowiązkowe (kryteria niezbędne):
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe magisterskie,
3) 5 letni staż pracy w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym związanym z zarządzaniem zespołami ludzkimi,
4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) nieposzlakowana opinia,
7) stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku,
8) znajomość problematyki będącej przedmiotem działalności Muzeum,
9) znajomość przepisów prawnych dotyczących samorządowych instytucji kultury (w tym: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o muzeach, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, prawa pracy),
10) znajomość statutu Muzeum Piaseczna w organizacji.


Preferowane kwalifikacje dodatkowe:
1) wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności: zarządzanie instytucjami kultury, muzealnictwo, historia sztuki,
2) znajomość zagadnień i doświadczenie w pozyskiwaniu pozabudżetowych środków finansowych, w tym środków z programów Unii Europejskiej,
3) znajomość języka obcego (angielskiego lub niemieckiego) w stopniu co najmniej komunikatywnym,
4) kreatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, rzetelność, wysoka kultura osobista.


Oferty kandydatów powinny zawierać:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2) list motywacyjny,
3) CV,
4) kopię dyplomu ukończenia studiów wyższych,
5) kopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe (m.in.: kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy lub zaświadczenie z obecnego miejsca pracy, umowy cywilnoprawne, wypis z rejestru działalności gospodarczej prowadzonej przez kandydata, zaświadczenia o odbytych stażach i praktykach),
6) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym,
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie kandydata, o braku skazania za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne lub postępowanie karne skarbowe,
9) oświadczenie kandydata, że nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 289),
10) autorski program działania i rozwoju Muzeum Piaseczna na okres 3-7 lat zawierający m.in.:
a) misję i wizję Muzeum Piaseczna jako samorządowej instytucji kultury,
b) cele strategiczne na najbliższe lata,
c) koncepcję współpracy z organizacjami pozarządowymi, instytucjami kultury, fundacjami, placówkami oświatowymi,
d) koncepcję finansowania działalności Muzeum umożliwiającą osiąganie zaplanowanych celów wraz ze wskazaniem źródeł pozyskiwania środków zewnętrznych,
e) koncepcję efektywnego wykorzystania bazy lokalowej i zasobów muzealnych.
11) podpisane przez kandydata oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji na druku złączonym do ogłoszenia o naborze.
Przed podpisaniem oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych należy zapoznać się z Klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych.


Dokumenty wskazane w powyższym punkcie powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydata.


Termin i miejsce złożenia ofert:
Oferty kandydatów zawierające wszystkie dokumenty wskazane w pkt 5 należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją: „Konkurs na stanowisko Dyrektora Muzeum Piaseczna” w Kancelarii Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno lub przesłać na adres: UMiG Piaseczno, ulica Kościuszki 5, 05-500 Piaseczno, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 stycznia 2022 roku do godz. 16.00. O terminie złożenia decyduje data wpływu do Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno.


Informacje dodatkowe:
1) Do przeprowadzenia postępowania konkursowego przez Burmistrza Miasta i Gminy Piaseczno zostanie powołana Komisja Konkursowa.
2) Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:
I Etap: sprawdzenie ofert pod względem formalnym i analiza przedstawionych przez kandydatów programów działania i rozwoju Muzeum w Piasecznie; etap bez udziału kandydatów.
II Etap: rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi przez Komisję kandydatami i rekomendacja kandydata Burmistrzowi Miasta i Gminy Piaseczno.
O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
3) Zastrzega się możliwość unieważnienia konkursu na każdym jego etapie.
4) W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany jest do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów wynikających z Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz.U. z 2018r. poz. 2369).
5) Informacja o wyniku konkursu zostanie zamieszczona: w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno i na stronie internetowej gminy www.piaseczno.eu, wywieszona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Piaseczno, ul. Kościuszki 5, 05-500 Piaseczno.
6) Statut Muzeum Piaseczna (w organizacji) dostępny jest na stronie BIP: bip.piaseczno.eu/muzeum-piaseczna, natomiast „Koncepcja rozwoju i promocji oferty Muzeum Piaseczna wraz z oddziałami” – dokument strategiczny przygotowany przez gminę dostępny jest w Biurze Promocji i Kultury Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno przy ul. Sierakowskiego 11 w Piasecznie.
7) Termin rozpatrzenia złożonych ofert nastąpi w ciągu 30 dni.


Dokumenty do pobrania:
– Zarządzenie konkurs na dyrektora muzeum (.docx, 18 KB)
– Ogłoszenie o konkursie na dyrektora muzeum (.docx, 26.7 KB)
– Regulamin konkursu na dyrektora muzeum (.docx, 17.7 KB)


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Regionalny. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Link do Polityki prywatności: LINK

Komentarze

Drwalewskie Zakłady Przemysłu Bioweterynaryjnego S.A. zatrudnią Drwalewskie Zakłady Przemysłu Bioweterynaryjnego S.A. zatrudnią Drwalewskie Zakłady Przemysłu Bioweterynaryjnego S.A. - producent leków dla zwierząt poszukuje pracownika na stanowisko:Specjalista ds. wytwarzania produktów leczniczych(docelowo KIEROWNIK)Zakres obowiązków:organizacja pracy na odcinku produkcyjnym  i prowadzenie niezbędnej dokumentacji produkcyjnejNasze wymaganiawykształcenie wyższe w zakresie: farmacji, chemii, biologii lub biotechnologii,umiejętność pracy w zespole,mile widziana znajomość zagadnień Dobrej Praktyki Wytwarzania,mile widziana znajomość jęz. angielskiegoOferujemystabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracępakiet medyczny, świadczenia socjalne z ZFŚS, paczki świątecznepracę w zgranym zespole Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV na adres [email protected] lub dostarczyć osobiście do spółki, w raz z klauzulą:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”Odpowiadając na ogłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Drwalewskie Zakłady Przemysłu Bioweterynaryjnego Spółka Akcyjna z siedzibą w: Grójecka 6, 05-651 Drwalew (Pracodawca) i podmioty z nim powiązane kapitałowo, jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania. Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji. Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach. W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: [email protected].