Otwarcie punktu obsługi pasażerów ZTM na piaseczyńskim dworcu to duże ułatwienie dla osób korzystających z komunikacji publicznej.
Od poniedziałku w jednym z pomieszczeń dworca PKP w Piasecznie mieści się punkt obsługi pasażera ZTM. Mieszkańcy korzystający z komunikacji publicznej mogą tu załatwić wszystkie sprawy związane z zakupem, reklamacją oraz kodowaniem biletów. Mogą tu również zakodować tańsze bilety długookresowe na Piaseczyńskiej Karcie Mieszkańca.
Na szczęście władze miasta błyskawicznie zareagowały na absurdalne z punktu widzenia pasażerów korzystających z komunikacji godziny otwarcia punku, który miał działać w dni powszednie w godzinach 7.00-15.00. Już w poniedziałek udało się ustalić z ZTM nowy grafik. W poniedziałki, środy i piątki punkt jest dostępny dla pasażerów w godzinach 7.00-15.00, a we wtorek i czwartek 10.30-18.30. Niestety informacja o godzinach otwarcia znajduje się na razie tylko na drzwiach biura, szczelnie ukrytych za kratą poza godzinami pracy. We wtorek rano nie można też było zakodować karty ZTM z powodu awarii urządzenia do kodowania. Miejmy jednak nadzieję, że to tylko trudności przejściowe.
Przeczytaj!
- Powiatowy związek transportowy bez Piaseczna i Konstancina
- Spór o teren przy OSP w Nowej Woli trwa
- Nowy wybieg dla psów w Piasecznie już w październiku
- Telefony w historii Piaseczna
- Nowe latarnie w Zalesiu Górnym
- Wciąż brak finansowania na dobudowę torów aglomeracyjnych
- Prom Gassy–Karczew z nową szansą? Apel właścicieli
- Czy ul. Rekreacyjna doczeka się realizacji?
- Budowa 721 Piaseczno–Lesznowola nabiera tempa. Mazowsze zabezpiecza środki na realizację inwestycji
- Przegląd Piaseczyński, wydanie 540
- Głośny spór – Imprezy w środku lasu kosztem zdrowia mieszkańców i zwierząt?
- Obwodnica Aglomeracji Warszawskiej przetnie gminę Tarczyn? Mieszkańców czekają ważne decyzje
- Góra Kalwaria, Prażmów i Tarczyn na trasie kolei do CPK
Napisz komentarz
Komentarze