W sobotę 13 września około godz. 12.00 nastąpiła duża awaria dokonywania płatności kartami, niezależnie od dostawcy karty czy banku, w którym klienci mają konto. Problemy z płatnościami dotyczą zarówno kart debetowych, jak i kredytowych oraz cyfrowych portfeli. Awaria dotyka nie tylko klientów banków, ale także sieci handlowych i usługowych. Użytkownicy informują, że płatności nie działają m.in. w Lidlu, Biedronce, piekarniach, a także na stacjach benzynowych. Jak relacjonują nasi Czytelnicy:
– Przed bankomatem utworzyła się ogromna kolejka, ale słychać już głosy, że gotówki nie da się wypłacić, bo się skończyła. Bankomat jest pusty - przekazała nam telefonicznie pani Monika.
Na razie brak jest oficjalnych informacji o przyczynach awarii i przewidywanym czasie jej usunięcia.
[AKTUALIZACJA]
Według najnowszego komunikatu eSerwisu wszystkie funkcjonalności działają już poprawnie.
Wystąpiła awaria w działaniu usług płatności bezgotówkowych. Po jej zdiagnozowaniu zostały podjęte intensywne prace nad przywróceniem pełnej sprawności systemu.
Napisz komentarz
Komentarze