GDDKiA podpisała umowę z wykonawcą środkowego odcinka trasy S7. Określono termin, w którym Puławska Bis miałaby być już przejezdna.
GDDKiA poinformowała o podpisaniu umowy na kontynuację projektowania i budowę drogi ekspresowej S7 na odcinku od węzła Lesznowola do węzła Tarczyn Północ.
- Powtórny przetarg był efektem odstąpienia od umowy z poprzednim, nierzetelnym wykonawcą inwestycji - podkreśla rzecznik warszawskiego oddziału GDDKiA Małgorzata Tarnowska. - Wykonawcą inwestycji jest firma PUT Intercor, a wartość umowy to ok. 510,5 mln zł.
Czas realizacji zadania to 30 miesięcy od daty zawarcia umowy (z wyłączeniem okresów zimowych).
- Wymogiem postawionym przez GDDKiA jest to, by ciąg główny trasy S7 był przejezdny do października 2022 r., natomiast zakończenie wszystkich prac przewidywane zostało w I kwartale 2024 r. - informuje Małgorzata Tarnowska.
Czytaj także: Armagedon zacznie się po długim weekendzie
Obowiązki wykonawcy
Zadaniem wykonawcy będzie kontynuacja projektowania, uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - ZRID (w tym decyzji zamiennych), wybudowanie trasy, uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz oddanie do użytku nowej drogi.
Dodatkowo ten sam wykonawca ma za zadanie wyremontować do końca III kwartału 2024 r. 17 kilometrów obecnego przebiegu krajowej siódemki.




![Bunt przeciwko burmistrzowi Wiśniewskiemu [AKTUALIZACJA] Bunt przeciwko burmistrzowi Wiśniewskiemu [AKTUALIZACJA]](https://static2.przegladpiaseczynski.pl/data/articles/sm-16x9-podpisy-przeciw-wisniewskiemu-konstancin-walczy-o-zmiane-wladzy-1762793176.jpg)


















Napisz komentarz
Komentarze