Reklama

Płatności bezgotówkowe w urzędzie gminy Tarczyn

Od 1 grudnia 2025 r. mieszkańcy mogą regulować opłaty w Referacie Spraw Obywatelskich oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego w Tarczynie za pomocą karty płatniczej i BLIK-a.
Płatności bezgotówkowe w urzędzie gminy Tarczyn

Od 1 grudnia 2025 r. mieszkańcy mogą regulować opłaty w Referacie Spraw Obywatelskich oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego w Tarczynie za pomocą karty płatniczej i BLIK-a. Wprowadzenie płatności bezgotówkowych to odpowiedź na oczekiwania mieszkańców oraz krok w stronę usprawnienia codziennej obsługi. Z nowych możliwości można korzystać zarówno przy użyciu kart – tradycyjnie lub zbliżeniowo – jak i poprzez urządzenia mobilne obsługujące płatności telefonem lub zegarkiem.

– Wprowadzenie tej usługi to kolejny krok w kierunku unowocześnienia pracy urzędu oraz usprawnienia kontaktu mieszkańca z administracją lokalną - informuje gmina Tarczyn. 

Rozwiązanie ma skrócić czas załatwiania formalności i unowocześnić sposób funkcjonowania urzędu.

Czytaj także:

 

 

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Regionalny. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Link do Polityki prywatności: LINK

Komentarze