Reklama

Dyżurny pomógł mieszkańcowi w kryzysie emocjonalnym

Oficer dyżurny to nie tylko osoba od przyjmowania zgłoszeń od mieszkańców. Okazuje się, że czasem potrzebna jest też zwykła rozmowa.
Dyżurny pomógł mieszkańcowi w kryzysie emocjonalnym

Źródło: KPP Piaseczno

W ostatnich dniach w jednej z lokalnych jednostek Policji doszło do sytuacji, która pokazuje, jak ważną rolę odgrywa uważność i szybka reakcja funkcjonariuszy. Do komendy zgłosił się mężczyzna przeżywający poważny kryzys emocjonalny. Był zdezorientowany, potrzebował rozmowy i wsparcia.

Na miejscu pomocą służył asp. Marcin Kabziński, pełniący w tym czasie służbę dyżurną. Policjant spokojnie wysłuchał zgłaszającego, okazał mu zrozumienie i zadbał o to, by mężczyzna czuł się bezpiecznie. Dzięki rzeczowej rozmowie i cierpliwości funkcjonariusza udało się przywrócić mężczyźnie poczucie stabilizacji i zachęcić go do przyjęcia specjalistycznej pomocy. Zgłaszający został następnie przekazany pod opiekę zespołu ratownictwa medycznego, który zapewnił mu dalsze wsparcie. 

Czytaj także:

 

 

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Regionalny. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Link do Polityki prywatności: LINK

Komentarze

m 21.11.2025 11:08
Brawo! I to się ceni! Poza wykonywaniem swoich obowiązków, jak robot wg tego czy tamtego przepisu, warto też dodać czynnik ludzki. Brawo dla Pana i to na pewno cegiełka dodająca zaufanie do policji.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Regionalny. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Link do Polityki prywatności: LINK