Po sześciu latach przerwy Gassy ponownie staną się miejscem spotkania mieszkańców z całej gminy podczas tradycyjnych dożynek. Tegoroczna edycja zaplanowana jest na 7 września i zapowiada się wyjątkowo atrakcyjnie. Organizatorzy przygotowali bogaty program, w którym nie zabraknie rozrywki dla najmłodszych i dorosłych – na scenie zobaczymy zarówno lokalne zespoły, jak i uczniów szkół z Konstancina. Wieczór uświetnią koncerty zespołów Guzowianki i Shantel, a całość zwieńczy potańcówka na świeżym powietrzu. W trakcie wydarzenia tradycyjnie zostaną wręczone nagrody dla rolników oraz za najpiękniejsze wieńce dożynkowe.
Kto może się zgłosić?
Władze gminy zapraszają do udziału w wydarzeniu szerokie grono wystawców: od artystów ludowych i rękodzielników, przez rolników, po przedsiębiorców i instytucje. Udział wiąże się z opłatą, jednak niektóre podmioty – takie jak organizacje pozarządowe, jednostki sektora finansów publicznych, koła gospodyń wiejskich oraz placówki oświatowe – mogą liczyć na zwolnienie z tej opłaty.
Aby zgłosić swoje stoisko, należy wypełnić odpowiednią Kartę Zgłoszenia (dostępne są formularze dla stoisk płatnych i bezpłatnych) i przesłać ją do 10 sierpnia. Dokumenty można dostarczyć elektronicznie na adres [email protected] (w tytule wiadomości wpisując „Dożynki Gassy 2025 – wystawca”) lub złożyć osobiście bądź wysłać pocztą na adres Urzędu Miasta i Gminy przy ul. Piaseczyńskiej 77 w Konstancinie-Jeziornie z odpowiednim dopiskiem.
Zasady udziału i opłaty
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc organizator zastrzega sobie prawo wyboru uczestników oraz rozmieszczenia stoisk. Pierwszeństwo mają osoby i firmy z terenu gminy. Warto pamiętać, że nie będą przyjmowane zgłoszenia od wystawców oferujących dania do spożycia na miejscu, w tym napoje alkoholowe czy ciasta. Dopuszczalne są natomiast stoiska z lodami, goframi, napojami bezalkoholowymi, watą cukrową, słodyczami (poza ciastami), serami, miodami i potrawami z ziemniaków.
Po akceptacji zgłoszenia wystawca zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie. Opłatę należy uiścić do 31 sierpnia na wskazane konto bankowe gminy, a potwierdzenie wpłaty przesłać na adres e-mail lub przedstawić organizatorom w dniu wydarzenia. Wystawcy, którzy podadzą dane do faktury, otrzymają ją po dokonaniu płatności.
Szczegółowe zasady udziału oraz regulamin dostępne są w urzędzie gminy i pod numerem telefonu 22 484 24 43. Organizatorzy serdecznie zachęcają do udziału – to doskonała okazja, by pokazać swoje produkty i stać się częścią największego święta plonów w regionie!

Napisz komentarz
Komentarze