„Zgłoś coś! Piaseczno” zastąpiła używaną dotychczas platformę Mobile Alert, która służyła m.in. do informowania o dziurach w drogach, uszkodzeniach sygnalizacji czy miejscach niebezpiecznych.
Prosto, szybko i skutecznie
Po zainstalowaniu i uruchomieniu aplikacji użytkownik widzi ekran główny, z poziomu którego można zgłosić różne problemy – od awarii oświetlenia ulicznego i sygnalizacji świetlnej, przez ubytki w jezdni, po nieprawidłowe parkowanie pojazdów. Aplikacja wykorzystuje lokalizację GPS oraz połączenie z internetem. Po wybraniu odpowiedniej kategorii, dodaniu zdjęcia i wskazaniu lokalizacji, zgłoszenie trafia bezpośrednio do systemu. Dane osobowe, takie jak numer telefonu osoby zgłaszającej, nie są przekazywane dalej.
Zgłoszenia trafiają do odpowiednich służb
Każde zgłoszenie automatycznie przekazywane jest do miejskiego dyspozytora, który następnie kieruje je do właściwego wydziału Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno lub odpowiednich służb. Aplikacja działa na terenie całej gminy, niezależnie od lokalizacji użytkownika.
Pomocne w wielu sytuacjach
Za pomocą aplikacji można poinformować m.in. o problemach z komunikacją autobusową lub kolejową, zniszczonych przystankach, nielegalnych rajdach samochodowych czy spalaniu odpadów. Mieszkańcy mogą również zgłaszać dzikie wysypiska, brak odbioru śmieci w terminie, a także awarie sieci wodociągowej czy uszkodzenia hydrantów.
Nowa aplikacja to narzędzie, które ma ułatwić kontakt mieszkańców z urzędem, przyspieszyć reakcję na zgłaszane problemy i skutecznie wspierać codzienne funkcjonowanie gminy.
Napisz komentarz
Komentarze