Reklama
Odkryj serce Twojej społeczności – zapisz się na newsletter Przeglądu Piaseczyńskiego!
 

 

 

 

Żabka to dla mnie rodzinny biznes. Poprowadź swój sklep przy wsparciu sieci

Nataliia Prymachenko rozpoczęła swój biznes pod szyldem Żabki w Lesznowoli w listopadzie 2022 r. Poprzednio przez 1,5 roku pracowała w jednym ze sklepów sieci w Piasecznie. Dobrze czuje się w roli franczyzobiorczyni i chce dalej rozwijać się z Żabką. Na start otrzymała od sieci wyposażony i zatowarowany sklep, musiała również odbyć bezpłatne szkolenia. W biznes z Żabką zainwestowała przy tym ok. 5 tys. zł. Dziś korzysta też z szerokiego wsparcia: logistycznego, IT czy serwisowego. Dowiedź się więcej o franczyzie z Żabką!
Żabka to dla mnie rodzinny biznes. Poprowadź swój sklep przy wsparciu sieci
Nataliia Prymachenko francyzobiorczyni sklepu Żabka w Lesznowoli

Pani Nataliia do Polski przyjechała w 2017 r. wraz z mężem i synem, niedługo potem dołączyła do nich córka z zięciem i dzieckiem. Jej rodzina w Ukrainie prowadziła sklepy w branży obuwniczej i perfumeryjnej. Obecna franczyzobiorczyni Żabki była również konsultantką, a następnie menedżerką w międzynarodowej sieci kosmetycznej.   

Na początku swojego pobytu w Polsce zatrudniona była w dużej hurtowni spożywczej. – Później franczyzobiorczyni jednej z podwarszawskich Żabek, zaproponowała mi pracę u siebie. Z tą placówką związana byłam przez 1,5 roku. Przyglądałam się również, jak swój sklep prowadzi przedsiębiorca Żabki zlokalizowanej blisko mojego domu. Podobał mi się ten biznes. Zdecydowałam spróbować swoich sił i po przejściu procesu rekrutacji oraz szkoleń, otworzyłam własny sklep w Lesznowoli – wspomina franczyzobiorczyni.

Wiele korzyści z franczyzy

Żabka na wiele sposobów wspiera franczyzobiorców w rozwoju ich działalności. Na start otrzymują wyposażony w sprzęt AGD i meble, zatowarowany sklep w wynajętej przez sieć lokalizacji. Korzystają też z ponad 25-letniego doświadczenia Żabki, pomocy serwisowej, IT czy bezpośrednich dostaw do sklepów. Objęci są specjalnym ubezpieczeniem „Polisa na biznes”, które na zasadach określonych z zakładem ubezpieczeń chroni ich od różnych nieprzewidzianych sytuacji mogących pojawić się podczas prowadzenia własnego biznesu i  zapewnia stabilność finansową w momencie zakończenia współpracy. Do dyspozycji mają także narzędzia technologiczne ułatwiające prowadzenie placówek i zarządzanie personelem, wśród nich aplikację Cyberstore do zdalnego składania zamówień, generowania raportów czy sprawdzania terminów dostaw. Mają ponadto dostęp do bezpłatnych szkoleń, dzięki którym mogą stale poszerzać swoją wiedzę i kompetencje. Na co dzień bezpośrednie wsparcie i doradztwo otrzymują ze strony partnerów ds. sprzedaży, którzy pozostają z nimi w ciągłym kontakcie.

- Obecnie prowadzę placówkę w Lesznowoli. Swój sklep pod szyldem Żabki ma też mój mąż. W działalności wspierają nas dzieci. Zatem Żabka stała się dla nas rodzinnym biznesem. Od niedawna jestem również Ambasadorką Franczyzy - podczas różnych wydarzeń,  a także telefonicznie czy u mnie w sklepie można ze mną porozmawiać o tym, jak od podszewki wygląda ten biznes – dodaje Nataliia Prymachenko.

Nataliia Prymachenko
Jak otworzyć sklep franczyzowy?

Niezbędny jest kontakt z przedstawicielem sieci, na przykład poprzez wypełnienie formularza kontaktowego na www.franczyza.zabka.pl/pl/. Po wstępnej rozmowie, kandydat na franczyzobiorcę przechodzi kilkuetapowy proces rekrutacji, na który składają się spotkania z partnerem odpowiedzialnym za rekrutację i managerem, a także szkolenia w sklepie trenerskim zakończone egzaminem. Ważne jest podejście osoby, która chce poprowadzić placówkę franczyzową pod szyldem Żabki - powinna ją charakteryzować motywacja, zaangażowanie czy umiejętności komunikacyjne. Przyszły franczyzobiorca musi również zarejestrować jednoosobową działalność gospodarczą, będąc bowiem indywidualnym przedsiębiorcą, we franczyzowym modelu biznesowym, samodzielnie odpowiada za zatrudnienie czy podatki.

- Należy pamiętać, że to indywidualny biznes każdego franczyzobiorcy, stąd trzeba go pilnować - prowadzić inwentaryzacje, rozliczenia z siecią czy urzędami. Istotni są oczywiście pracownicy - od ich zaangażowania i zadowolenia zależy także sukces sklepu. Lubię pracować dla siebie i na własne konto. Na ten moment nie wyobrażam sobie innego zajęcia - mówi franczyzobiorczyni Żabki.

Więcej na stronie: www.zabka.pl/franczyza

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
Reklama
Reklama