W sobotę 13 września około godz. 12.00 nastąpiła duża awaria dokonywania płatności kartami, niezależnie od dostawcy karty czy banku, w którym klienci mają konto. Problemy z płatnościami dotyczą zarówno kart debetowych, jak i kredytowych oraz cyfrowych portfeli. Awaria dotyka nie tylko klientów banków, ale także sieci handlowych i usługowych. Użytkownicy informują, że płatności nie działają m.in. w Lidlu, Biedronce, piekarniach, a także na stacjach benzynowych. Jak relacjonują nasi Czytelnicy:
– Przed bankomatem utworzyła się ogromna kolejka, ale słychać już głosy, że gotówki nie da się wypłacić, bo się skończyła. Bankomat jest pusty - przekazała nam telefonicznie pani Monika.
Na razie brak jest oficjalnych informacji o przyczynach awarii i przewidywanym czasie jej usunięcia.
[AKTUALIZACJA]
Według najnowszego komunikatu eSerwisu wszystkie funkcjonalności działają już poprawnie.
Wystąpiła awaria w działaniu usług płatności bezgotówkowych. Po jej zdiagnozowaniu zostały podjęte intensywne prace nad przywróceniem pełnej sprawności systemu.
![Awaria systemów płatności – problemy z kartami i terminalami [AKTUALIZACJA] Awaria systemów płatności – problemy z kartami i terminalami [AKTUALIZACJA]](https://static2.przegladpiaseczynski.pl/data/articles/xl-awaria-systemow-platnosci-problemy-z-kartami-i-terminalami-1757765668-full.jpg)



















Napisz komentarz
Komentarze