Rodziny pacjentów skarżą się na utrudniony kontakt ze szpitalem

1
2594

Rodziny pacjentów skarżą się na problemy ze zdobyciem informacji na temat stanu zdrowia swoich bliskich. Szpital podał informacje, które mają usprawnić komunikację.

W związku z sytuacją epidemiczną obecnie bliscy osób, które trafiają do szpitali, w tym również piaseczyńskiego szpitala św. Anny, mają utrudniony kontakt zarówno z pacjentami jak i personelem.

Informacje takie trafiają do naszej redakcji czy mediów społecznościowych w ostatnich dniach coraz częściej. Zwłaszcza w przypadku pacjentów w ciężkim stanie, kiedy sami nie są w stanie skontaktować się z rodziną, bliskim pozostaje tylko uzyskanie informacji o stanie ich zdrowia dzwoniąc do szpitala.

Uzyskanie informacji bywa utrudnione, należy jednak zrozumieć, że obłożenie szpitala jest obecnie duże, wobec czego personel musi się głównie zajmować opieką nad pacjentami i nie zawsze jest w stanie porozmawiać z dzwoniącymi.

By ułatwić kontakt, szpital przygotował zestaw informacji dla bliskich pacjentów przebywających w szpitalu św. Anny w Piasecznie.

NUMERY KONTAKTOWE

Izba Przyjęć –  lekarz dyżurny  tel. 22 735 41 04,  gabinet przyjęć pacjentów  tel.   22 735 41 27

Oddział Urologii – lekarz dyżurny tel. 727 600 957,  w godz. 8:00-10:00

Oddział Chirurgii Ogólnej – lekarz dyżurny  22 735 41 82, w godz. 8:00-16:00

Oddział Wewnętrzny i Chorób Serca – sekretariat – 669 552 364 , w godz. 13:00-15:00

Odział Pediatrii – pokój lekarski tel. 727 600 315

Lekarz dyżurny oddziału Wewnętrznego i Chorób Serca udziela informacji tylko o pacjentach przyjętych w trybie dyżurowym (w danym dniu). O stanie zdrowia  pacjenta przebywającego w ww. oddziale udziela informacji tylko jego lekarz prowadzący, w godz. 13:00-15:00, pod numerem: 661 300 382 (pokój lekarski).

– Z racji ograniczeń epidemiologicznych prosimy o wyznaczenie jednej osoby z rodziny do kontaktu telefonicznego, prosimy wziąć pod uwagę, że na oddziałach hospitalizowanych jest dużo pacjentów i każdy powinien mieć możliwość dodzwonienia się i odbycie rozmowy z lekarzem w wyznaczonych godzinach. W przypadku pacjentów przytomnych i świadomych osobą do kontaktu jest osoba upoważniona przez pacjenta – czytamy w komunikacie szpitala.

Czytaj także: Nowy mammograf czeka na pacjentki w Piasecznie

ODWIEDZINY PACJENTÓW

Chęć odwiedzin pacjenta należy zgłosić za pośrednictwem sekretariatu oddziału, ordynatorowi, który indywidualnie rozpatrzy każde zapytanie z uwzględnieniem warunków epidemicznych i reżimu sanitarnego.

PRZEKAZANIE RZECZY DLA PACJENTA

Podpisane paczki z rzeczami dla pacjenta należy zostawić przy wejściu F i powiadomić żołnierza, który przekaże sanitariuszowi informację by dostarczył paczkę na dany oddział dla pacjenta.

WYDAWANIE KART ZGONÓW PO WCZEŚNIEJSZYM KONTAKCIE TELEFONICZNYM

Oddział Wewnętrzny i Chorób Serca – kartę zgonu wydaję sekretarka oddziału, w umówionych z rodziną  godzinach – sekretariat  tel. 669 552 364

Oddział Chirurgii Ogólnej – kartę zgonu wydaję lekarz dyżurny,  w umówionych z rodziną godzinach – pokój lekarski tel. 22 735 41 82

Izba Przyjęć – kartę zgonu wydaję lekarz dyżurny tel. 727 600 304

1 KOMENTARZ

  1. Jeszcze można dodać że winda na oddział wewnętrzny nie działa od paru dni , i pacjent 80 letni który jest po dializach i jego stan jest slaby z zapaleniem płuc , po covidzie musi przebyć na drugie piętro schodkami. Masakra ,

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz komentarz
Podaj swoje imię